Storno podmínky

Snažíme se dělat věci jednoduše, a proto jsou i naše storno podmínky velmi jednoduché:

KDO

Pořadatelem konference a workshopů je Happiness at Work, s.r.o., se sídlem Marciho 702/4, 108 00 Praha 8, IČ: 06916163, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 291004

CO

Storno podmínky upravují prodej vstupenek na konference a otevřené workshopy účastníkům. Akce, kterých se tyto podmínky týkají je uveden v Přehledu budoucích a minulých akcí.

PODMÍNKY

  1. Vstupenky na jednotlivé akce (až na výjimky, kde je uveden opak - např. CEO Meetup) jsou přenosné. V případě, že se nemůže zúčastnit osoba, která se na akci registrovala, je možné vstupenku/registraci využít pro osobu jinou.
  2. Při nemožnosti účasti na akci má účastník nárok na vrácení:
    • 100% uhrazené ceny vstupenky, při uplatnění tohoto nároku nejpozději do 30 dnů před konáním akce
    • 50% uhrazené ceny vstupenky, při uplatnění tohoto nároku nejpozději do 15 dnů před konáním akce
    • později se zaplacená částka za vstupenky nevrací.